Uprzejmie informujemy, że od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko droga elektroniczna:
• na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
• przez bankowość elektroniczną,
• na portalu empatia.mpips.gov.pl
Do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie w Sochaczewie:
• w poniedziałki w godz. 8.00· 18.00
• od wtorku do piątku, w godz. 8.00· 15.00
Pracownicy Sali Obsługi Klientów oraz pracownicy obsługujący e-wizyty będą Państwa wspierać „krok po kroku" w rejestracji profilu na PUE oraz wypełnieniu wniosku „300+".
Zapraszamy Państwa do skorzystania z dyżurów telefonicznych na temat Platformy Usług Elektronicznych oraz programu „Dobry Start".
Dyżury będą dostępne w godz. 9.00-10.00 pod nr telefonu: 46 864-12-45, w terminach:
• 30.06.2021 r.
• 1.07.2021 r.
• 5.07.2021 r.