Na Sesji Rady Gminy w Nowej Suchej, która odbędzie się w dniu 29 czerwca 2023 r. (czwartek) o godz. 11.00 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Nowej Suchej, Wójt Gminy Nowa Sucha przedstawi Raport o stanie gminy, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2022, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Gminy.
Nad przedstawionym raportem o stanie Gminy przeprowadzona będzie debata, w której oprócz radnych będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Nowa Sucha. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Gminy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem wotum zaufania wójtowi gminy.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy w Nowej Suchej pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis, poparte podpisami co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy – a więc do dnia 28 czerwca 2023 r. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy zgłoszenia.
Zgłoszenia mieszkańców Gminy Nowa Sucha do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, przyjmowane będą do dnia 28 czerwca 2023 r. w Urzędzie Gminy Nowa Sucha w dniach: w poniedziałek-piątek od 7.15 do 15.00, wtorek w godz. 9.00 – 17.00 w Biurze Rady (pok. Nr 14)
Przykładowy wzór zgłoszenia do udziału w debacie oraz Raport dostępny jest w Urzędzie Gminy Nowa Sucha 59A, w Biurze Rady (pok. nr 14) oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowa Sucha.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/Mariusz Mikulski